zondag 6 mei 2012

Stempelprojektje.

Vorige week donderdag hebben we met zijn 5'en een workshop gedaan bij Doe@ding. Wat een geweldige winkel, ik was er nog nooit geweest, hij ligt een beetje uit de richting, maar hij was echt de moeite waard ! De workshop die we hebben gevolgd was : Spelen met inkt. Hij werd gegeven door Anita. Erg leuk en leerzaam. Buiten ons 5'en waren er nog 3 dames en het was erg gezellig daar in het verre Spijkenisse. Het projektje heb ik nog niet af, maar ik heb wel eenzelfde soort projektje gemaakt voor Sanne, mijn dochter die afgelopen week alweer 15 jaar werd.

De voorkant :


Open :





Losse label :






2 opmerkingen:

  1. Vond het zeer bijzonder,...onze dag en zo knus en gezellig...Een eer bezoek uit het verre zuiden hoor ;o) Alsnog van harte met je dochter en je workshopje is zo lief nagemaakt, kijk daar geniet ik nu zo van, dikke complimentjes en wie weet...tot ziens,..

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk projectje is dit zeg! Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen