woensdag 20 maart 2013

Stampin'up kaartje

Vorige week zaterdag is Diana hier geweest om een erg leuke en gezellige Stampin'up partij te geven.
Ze had erg mooie voorbeeldjes bij zich en ook de kaartjes die we konden maken waren erg leuk.

Dit kaartje heb ik gemaakt :


Het 2e kaartje heb ik niet afgekregen, maar dat komt wel goed.
Wat een mooie stempels heeft SU en ook de inkt, het papier, de embosmallen...
Ik heb er een nieuwe verslaving bij !

Diana heel erg bedankt voor de gezellige dag en de mooie spullen waar we gebruik van konden maken!
De komende tijd zullen er vast nog wel wat SU kaartjes van mijn hand voorbij komen, want uiteraard heb ik wel het een en ander besteld.

Groetjes Marion


1 opmerking:

  1. Onwijs mooie kaart heb je ervan gemaakt....heel leuk om te zien dat je um toch passend naar jouw hebt gemaakt.

    en natuurlijk graag gedaan, ik vond het ook meer dan heel gezellig bij je !!

    diaan x

    BeantwoordenVerwijderen